jpschoute Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Kom in dit topic, dan kunnen we gewoon ouderwets nl tegen elkaar praten Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Kom in dit topic, dan kunnen we gewoon ouderwets nl tegen elkaar praten he hoi, ik heb op een nederlands forum ook een osx topic met nederlandstalige installatiebeschrijving http://www.computergenie.nl/viewtopic.php?t=617856 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squidy Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 wowow zelfs nederlanders hier xD doen we goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silfer Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Yep hier nog een Nederlander Link to comment Share on other sites More sharing options...
renedis Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 nog 1.. alleen het wil me niet lukken met osx86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
capthavoc Posted August 29, 2008 Share Posted August 29, 2008 heb 10.5 er net opstaan was een makkie met installeren via chat hulp om de netwerk driver er op te krijgen internet werkt perfect maar ik heb geen idee wat verder te doen. update of niet ??? waar te halen is het nodig etc etc zover ,wat niet werkt is de meer info over de mac de dvd werkt niet cd (Muziek) werkt ook niet toch leest hij wel een zuivere mac installschijf. voorzover werkt alles wat ik via het internet binnen kan halen op wat logische dingetjes na zoals de radio op startpagina enzo wat ik geen probleem vindt. geluid werkt maar geen microfoon. is iemand bekend met teamviewer voor mac ?? trouwens hoe krijg je je sys spec in je forum bericht ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
candykane Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Er zitten echt veel nederlanders op dit forum je moet ze alleen maar proberen te vinden. een forumpje op zetten is niet moeilijk. Maar het upzzz houden ja dat is gewoon moeilijk aangezien het kantje boord legaal/illegaal is. ik wil best wel How to's schrijven in het nederlands das niet echt moeilijk. gaat alleen tijd kosten eigenlijk best vreemd dat we geen eigen forum hebben! Met ze alleen klagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
c0rk007hck Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Ja hier nog 1!! heb 10.5 er net opstaan was een makkie met installeren via chat hulp om de netwerk driver er op te krijgen internet werkt perfect maar ik heb geen idee wat verder te doen. update of niet ??? waar te halen is het nodig etc etc zover ,wat niet werkt is de meer info over de mac de dvd werkt niet cd (Muziek) werkt ook niet toch leest hij wel een zuivere mac installschijf. voorzover werkt alles wat ik via het internet binnen kan halen op wat logische dingetjes na zoals de radio op startpagina enzo wat ik geen probleem vindt. geluid werkt maar geen microfoon. is iemand bekend met teamviewer voor mac ?? trouwens hoe krijg je je sys spec in je forum bericht ? Heb je kalyway? Dan moet je gewoon op google zoeken naar Klayway 10.5.4 combo update torrent. Goed de instructies lezen, en dan ben je klaar. Voor instructies: http://osx86nl.net46.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts